11. apríla 2013

Vzorková mánia - časť prvá - vzorky z internetu

Ahojte!
Určite sa vám už stalo, že ste si kúpili krém na tvár alebo make-up, nesadol vám a nakoniec skončil ako lapač prachu v poličke alebo dokonca aj v koši.
Človek síce môže ísť do drogérie alebo parfumérie a vyskúšať si výrobky (zväčša len dekorativku), ale rozhodne to nie je ono. Hlavne pri make-upoch.
Mám ísť nenalíčená do dm-ky a tam sa nalíčiť? Hlúposť.
Preto si treba žiadať vzorky.

Tento článok však neslúži pre vzorkových hunterov, ale skôr pre obyčajné ženské, ktoré nechcú hádzať peniaze do koša. Preto vás prosím, nežiadajte o vzorky, keď si výrobok vôbec nechcete zakúpiť. Pretože potom môže nastať situácia, že firma vzorky prestane rozosielať a ani by som sa im nečudovala.

V podstate sa mi všetky informácie a skúsenosti podarilo nazbierať, keď som kupovala mamke krém na tvár na narodeniny a chcela som, nech si ich najprv vyskúša.
Nakoniec skončila s kufrom kozmetiky, pretože od každej firmy, ktorá mi niečo zaslala, som si aj nakúpila (bola som taká dojatá, že mi poslali vzorky, že som sa neubránila). A ak to nebol krém na tvár, tak niečo iného.

Tak v prvom rade - firmy, čo pracujú cez poradkyne (Avon, Oriflame, Mary Kay atď.). (Nie sú to vzorky cez net, ale rada by som to spomenula hneď na začiatku).
V Mary Kay to funguje tak, že prídete na bezplatnú hodinku krásy, kde si na vlastnej koži vyskúšate výrobky priamo na vašu pleť, kozmetická poradkyňa vám poradí (máme strašne veľa školení o výrobkoch) a na konci sa ešte aj pekne nalíčite. Plus, kozmetická pradkyňa vám môže dať vzorku aj na domáce použitie. Prípadne ja dávam okrem darčeka aj horu vzoriek k nákupu :D

Avon, Oriflame - vždy si môžete vyžiadať vzorku od Avon lady alebo Oriflame poradkyne.
Chce od vás za to peniaze?
Kašlite na ňu a zaregistrujte sa samé, je to zdarma alebo za malý poplatok.
Myslím, že za vzorky by naozaj nemali chcieť peniaze, hlavne, keď naozaj uvažujete o tom výrobku a ste jej zákazníčkou.

V podstate takmer každá značka (drogérková alebo aj z lekárne) má svoju oficiálnu stránku.
Ak chcete niečo vyskúšať, treba im napísať o čo konkrétne máte záujem a adresu a zväčša vám vzorky prídu.

Momentálne prebieha akcia na novinku od Biodermy:
SK - http://www.sebiumglobal.sk/pages/zaregistrujte-sa
ČR - http://www.sebiumglobal.cz/pages/zaregistrujte-se
(Ja ich práve očakávam :)

Ďalej by som vám odporučila akciu od Vichy:
SK - http://www.vichy.sk/site/pages/inscriptionPage.aspx
ČR - http://www.vichy.cz/site/pages/inscriptionPage.aspx
Je potrebné sa zaregistrovať a príde vám e-mail, ktorý si vytlačíte a v partnerskej lekárni si môžete vybrať balíček vzoriek.
Máte tam viacej typov, dokonca prebieha aj akcia, ak si aj zakúpite krém, dostanete k nemu kozmetickú taštičku s tromi mini výrobkami Vichy ako darček (na českej stránke som to nejak nenašla, ale predpokladám, že to bude platiť :).


Ak máte záujem o výrobky od yves rocheru, môžete si zažiadať o katalóg, kde vám pribalia aj vzorky.
Ak máte záujem o konkrétnu vzorku, uveďte to v komunikácii a predpokladám, že vám vyhovejú, ak budú môcť.
Výhoda je, že ak sa zaregistrujete po doručení katalógu, výrobky budete mať s 30% zľavou oproti katalógovej cene (platí len pre Slovensko).
http://www.vhc.sk/

Kozmetiku Australian Bodycare môžete vyskúšať, keď si objednáte vzorky (sú spoplatnené) na ich stránke. Avšak, keď si objednáte ich aktuálny katalóg, zväčša tam majú aj vzorku novinky a to je zdarma.
A inak, odporúčam ich tea tree oil, milujem ho a má mega veľa využití - viac na ich stránke.
SK - http://www.australian-bodycare.sk/rychla-objednavka
CZ - http://www.tea-tree-oil.cz/cs/Kontakty-10.htm - s týmto nemám skúsenosti, ale možno poskytujú vzorky.

Chcela som nejakú vzorku krému na opaľovanie, keďže som v minulosti mala extrémne citlivú pokožku a z daylongu mi poslali vzorky na vyskúšanie - cca pred rokom (mimochodom je skvelý, hneď som si ho aj kúpila :).
SK - http://www.daylong.sk/kontakt.html
CZ - http://www.daylong.cz/kontaktni-formular.html


Ďalej uvediem linky na kontaktný formulár firiem, ktoré mi na požiadanie zaslali vzorky:
SK - http://www.nivea.sk/O-nas/beiersdorf/Kontakt - strašne milé, zaslali mi aj nejaké ich novinky, o ktoré som nežiadala, jeden krém pre mamku bol vtedy práve od nich

SK - http://www.eucerin.sk/contact_form.asp - poradili mi, čo by bolo z ich ponuky vhodného a zaslali vzorku

SK - http://www.lirene.com/sk/contact - zaslali rôzne vzorky, aj keď som žiadala len o vzorku pre staršie ženy

SK - http://sk.fleurdesante.com/zakaznicky-servis/ - zaslali mi kopu rôznych vzoriek, síce som si od nich nič neobjednala, ale mamka objednáva celkom pravidelne (na základe týchto vzoriek), takže nemám zlé svedomie. Zákaznícky servis hodnotím na jedničku :)

A L´occitane:
SK - http://www.loccitane.sk/vyberte-si-vzorky-zadarmo-uz-dnes-,14,2,4396,52724.htm - toto som osobne ešte neskúšala, ja tam nakupujem len telovú kozmetiku a tú si viem ovoňať a vyskúšať priamo v predajni :)

Takto vzorky zasiela určite oveľa viac firiem, takže im stačí napísať :)
Platí to aj pre e-shopy. Keď nie ste si isté, či vám bude vyhovovať výrobok, je pravdepodobné, že vám môžu poskytnúť vzorky alebo si ich môžete zakúpiť.

A ešte jeden bonus. Chcela som vyskúšať Caro od Nestlé, ale zdalo sa mi to celkom drahé, tak som im napísala, či by mi nemohli zaslať jednu vzorku.
Prišla mi plná krabica výrobkov.
Z vďačnosti som si to Caro hneď v ten deň kúpila a poviem vám, odvtedy nechýba v našej domácnosti, mňam, mňam :)


Na dnes so vzorkovou mániou už končím - nabudúce bude pokračovanie - vzorky z lekární a z obchodov (parfumérií alebo priamo obchodov danej značky).
Skúsenosti zozbierané behom času :D

PS: Zaujali vás vzorky Vichy? Nemáte však v meste partnerskú lekáreň?
Napíšte mi, čo sa vám páči a naopak, čo by som mala zmeniť na svojom blogu spolu s vašou adresou na môj mail - lindascasper@gmail.com a ja odmením 5 odpovedí, ktoré mi naozaj niečo dajú balíčkom vzoriek z obrázka a sladkým prekvapením. :)
(t.j. aspoň tri vety, o veci typu - blog je skvelý, nič nemeň - nemám záujem, chcem sa posunúť ďalej, takže toto mi ani nemusíte písať).
Platí pre SR aj ČR.

PS2: Dnes idem na speed dating s kamarátkou (ako podpora pre ňu, nechcela ísť sama, ja mám
Mareka :).
Som strašne zvedavá a určite vám napíšem, ako bolo :)

25 komentárov:

  1. vzorky sú proste super vec ;) to ,,caro" bolo fakt milé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážně skvělý nápad na článek.:) Osobně myslím, že každá sriózní firma by vzorečky měla nabízet a dát zákaznicím možnost nekupovat zajíce v pytli.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za typy ;) super článok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wou, super clanok ;) mam doma kopec veci, ktore mi velmi nesadli...a ten YR idem hned mrknut. o ich vernostnom programe pocuvam od svagrinky same chvaly :D a Caro ma tiez uzasny pristup ako vidim. skvela reklama. tiez som za to, aby sa tieto veci nezneuzivali. snad to kazdy pochopi ako moznost otestovania vyrobkov a nie ako ziskanie veci zdarma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno to je rozdielny vernostný program :) Lebo aj obchody v ba majú svoj, zbieraš pečiatky a môžeš dostať produkty zdarma, plus ti domov chodí každý mesiac kartička so zľavami a darčekom k nákupu. Tento mesiac to bol mini lak a rozhodne som akciu využila :D

      Odstrániť
    2. hej, nieco take spominala svagrinka. zajtra im ideme pomoct s rekonstrukciou, tak sa jej popytam blizsie :)

      Odstrániť
  5. Vždy ma poteší keď je možnosť najprv niečo vyskúšať, lebo pri mne už množstvo výrobkov skončilo v koši - čo mi nesedeli. Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vždy ma poteší, keď môžem vzorky nejakých výrobkou najskôr vyskúšať, pretože pri mne už mnoho výrobkou skončilo v koši. Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dělám jako Oriflame poradkyně a můžu tě ujistit, že vzorky rozhodně nejsou zadarmo, ale já je vždy zadarmo k nákupu přidávám a čím dražší je nákup, tak tím více jich přihodím :)

    Jinak vzorky moc nežádám, jen občas když si skočím koupit biodermu do lékárny, tak si poprosím o vzorek jiné kosmetiky na stejný problém, abych vyzkoušela i něco jiného :)

    A nejspíš zkusím napsat do Nestlé o ten vzorek Cara, také jsem to nikdy neměla a bojím se do toho investovat, aby mi to neleželo doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne, je mi jasné, že nie sú zdarma, ale podľa mňa ako etika predajcu by sa mali dávať zdarma, hlavne, keď je dotyčná zákazníčkou :)

      Odstrániť
    2. Já zase dělám Avon, vzorky musím koupit a nejsou vůbec levné. Kromě vzorků si musím koupit i blbý katalog, takže ať si nikdo nemyslí, že Avonlady má u sebe hromadu vzorků na rozdávání..
      Mimochodem registrace u Avonu je alespoň ČR úplně zdarma...ale registrovat se kvůli vzorkům je blbost, jelikož si je stejně budete muset koupit.

      Odstrániť
    3. toto všetko viem, ja som tam tiež zaregistrovaná.
      Ale určite vieš, že keď si od teba niekto niečo kúpi, tak máš z toho províziu... A keď si zákazníčka pravidelne nakupuje, je celkom blbé od nej pýtať tých 0,24€ (cca 6korún, ak som dobre rátala) za vzorku. To je môj názor a ja sa podľa toho riadim.
      Ale pravdaže, každá Avon lady sa môže riadiť podľa seba, ale potom sa netreba čudovať, prečo zákazníčka prešla k niekomu inému alebo sa sama zaregistrovala a začala si nakupovať so zľavou. :)

      Odstrániť
    4. rozhodne som to nemyslela tak, že teraz máš všetkým vzorky rozdávať, skôr som myslela pre tie klientky, ktoré už u teba pravidelne nakupujú. (pre istotu, ak to nie je jasné :)

      Odstrániť
  8. Supr článek, doufám, že brzy přidáš další takový. Hned jsem zkusila na pár adres o vzorečky napsat. I když třeba o ty produkty nemám zájem, vzorečky jsou bezvadná věc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite, ale v tomto článku šlo práve o to neobjednávať si vzorky, ak ich nepotrebuješ. V podstate ti to bude aj nanič, lebo žiadny krém ti v takom malom množstve nepomôže...

      Odstrániť
  9. mňa zaujalo najviac to Caro, presne ako sa píše v predchádzajúcom komentári, chcela by som mu dať šancu, aj keď takéto nápoje moc nemusím, no kto neskúsi nevie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to si úplne trafila do môjho vkusu. Som presne ten človek, ktorý si musí všetko najskôr vyskúšať. Niekoľko krát sa mi stalo, že som si kúpila krém na tvár a zanechával na mojej pleti mastný filter. Práve preto sa bojím kupovať si nové, neosvedčené výrobky, no k vzorkám so sa doteraz dostala len cez časopisy. Ďakujem ti veľmi za tieto skvelé tipy, objednala som si niekoľko vzoriek, tak uvidíme či mi niečo sadne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skúšala som si pootvárať všetky tie stránky ... ale ani z jednej stránky sa mi nepodarilo žiadne vzorky objednať :D asi som lama ...

    A ešte k tomu Oriflamu ... ja dostávam vzorky v katalógu ... sú to vzorky vôní ... inak mám všetko od svojho directora :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, tento článok mi veľmi pomohol pretože sama recenzujem a nato mi je zbytočné kupovať celé balíčky :) veľa vzoriek mi už prišlo a naozaj bezplatne.

    Pozývam vás na GA http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html :)

    sledujem tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj,
    super článok, nechystáš sa opäť pridať nejaké tipy na vzorky zadarmo? Napríklad dekoratívnu kozmetiku, lebo síce toho často bezhlavo nakupujem celé kopy, no niekedy by mi stačila vzorka, pretože už viac krát som si niečo kúpila iba preto aby som to vyskúšala a potom som to vlastne ani veľmi nepoužívala, lebo mi ten produkt nevyhovoval.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri dekoratívke je to celkom zložité, treba pozerať na recenzie alebo riešiť pokus - omyl, tam, žiaľ, vzorky väčšinou nebývajú.
      A už som postla aj iné vzorkové články, treba hľadať pod menovkou "vzorky" :)

      Odstrániť
  14. Ahoj, je super mat moznost vyskusat vzorku a ja som to "pocitila", ked sa mi narodilo babatko. Najskor sme "bojovali" s citlivou pokozkou, vyskusali umyvacie emulzie a kremy asi 10 znaciek, kym nam nieco vvyhovovalo a neskodilo. Potom prisli na rad prve prikrmy, kase, ci UM a tu by boli vzorky naozaj velkou pomocou. Velka skoda, ze je taky problem nejaku tu vzorku ziskat. Mozno z 20 mailov a 20 vyplnenych formularov, nam prisla 1 vzorka kozmetiky a 1 vzorka kase. Inak odmietava alebo ziadna odpoved, takze z mojej strany sklamanie :(

    OdpovedaťOdstrániť
  15. prosim o zaslanie vzoriek Caro.adresa.Melania Vavrova Plavecky Mikulas175 okres Malacky 90635.vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá pani Vavrová, treba si prečítať článok a objednávať si vzorky od spoločností, ja ich určite nezasielam :)

      Odstrániť
  16. Ahoj , ako to je s tým Caro - m kde si im písala (na Mail .. ) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)