6. apríla 2013

MUA

Čaute ženy!
Dnes sa budem venovať značke MUA. Fotky mám už dlhšie, len som sa k tomu nejak nedostala a potom som na to zabudla (aby ste si nemysleli, že vás s tým chýbajúcim foťákom zavádzam :).

Tento raz sa zaoberáme paletkou očných tieňov a tromi lícenkami.

Paletka obsahuje 12 očných tieňov. Ja mám konkrétne paletu Starry night.
Čo sa týka farieb, na pigmentáciu sa rozhodne sťažovať nemôžem. Tiene krásne držia po celý deň.
Dokonca som s nimi líčila jednu nevestu a tá si líčenie veľmi pochvaľovala, vydržalo jej až do rána bieleho :)
Tiene majú troška viacej perlete a trblietok, ako som pôvodne očakávala, ale nejak extrémne mi to neprekáža. Veľmi mi vyhovuje, že sú kompaktné.
To viete, človek si kúpi paletu tieňov a má to sto kíl, ale tieto sa našťastie do tejto kategórie nezaraďujú. Sú tenké a ľahké, bez problémov sa zmestia aj do kozmetickej taštičky bežného človeka.
Jednoducho, samé plusy :) 



A ako ďalšie by som rada pochválila lícenky. 
Krátko - malé, kompaktné, neprášia, pekné farby, vydržia celý deň a netvoria sa z nich fľaky na tvári, aj keď sa človek troška zapotí (napr. pri cvičení).
Proste - som spokojná. 
Ale zas, musím podotknúť, že treba mať poriadny podklad, okrem krému spomeniem aj kvalitný make-up a púder (u mňa jedine Mary Kay :).


Čo hovoríte na značku MUA? Skúšali ste? Páči sa vám?

PS: Dočkáte sa aj recenzie na Nude Magique BB Cream od L´oreal (sponzorsky získaný) a takisto sa zameriam na značku Dermacol - mám nové dva laky na nechty a plus dva tiene :)

4 komentáre:

  1. mua má najlepšie paletkové tiene, chcela by som tú s pastelovými farbami a neutrálnu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. od MUA mám pár vecí ale paletku zatiaľ nie, možno prišiel čas to zmeniť..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite áno :D Ešte som nenarazila ani na jednu blogerku, ktorá by bola nespokojná :)

      Odstrániť
  3. Vypadá dobře, to jo. Ale...stínů mám nějak hodně, takže MUA zatím nemám potřebu zkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)