7. apríla 2013

Giveaway, L´oréal, Dermacol a pokec

Čauko!
Tak, dnes to vyzerá na troška dlhší článok, keďže sa mi opravila nabíjačka na foťák!
Konečne!
Keby ste vedeli, aký som trtko... M. prišiel k nabíjačke, pomykal s ňou a ono to šlo. Asi bol zlý len nejaký kontakt. Ale prisahám, že som s ňou hýbala, keď mi to nešlo. Tak, asi ja a oprava elektroniky k sebe nejdeme. Ešteže mám môjho chlapa.
Takže si určite viete predstaviť, že som skákala po byte a fotila všetko, čo vidím. A k tomu som ešte aj prinútila fotiť M. moju osobu k recenzii.

Ako prvé by som vám rada odkryla, čo konkrétne bude v giveaway, keďže už som si to mohla aj vyfotiť. Výrobky, čo sú dole na obrázku + očný tieň z Mary Kay a ekotaška Mary Kay. Tieto výrobky budú objednané. Ale keďže čakám ešte na nejaké objednávky, tak asi aj predĺžim giveaway o týždeň, aby výrobky pekne došli a mohla som ich odoslať :)
Čiže giveaway bude do 21.4.2013.

Pri fotení pomáhal aj môj kocúr Casper :) (chudák, teraz sme ho dali vykastrovať)


Ďalej by som sa rada venovala recenzii výrobku od značky L´oréal Paris a to BB cream Nude Magique.
Prihlásila som sa do možnosti testovania a oni ma vybrali :) Úplne nečakane mi prišiel balík, ani mi to neoznámili, takže ma to veľmi potešilo.

Oficiálne info: Výrobcovia sľubujú prirodzený krásny vzhľad s výrobkom. BB cream obsahuje unikátne mikropigmenty v kapsulách, ktoré po nanesení na pleť sa premenia na make-up a úplne sa prispôsobia tónu pleti. Nude Magique zároveň poskytuje pleti kompletnú starostlivosť a zakrýva nedokonalosti. Spoľahnúť sa môžete na 24 hodinovú hydratáciu a ochranný faktor SPF 12.
Doporučená cena: 11,99€



Skúšala som ho 3 dni za sebou. Akurát sa mi hodil, keďže som celý svoj make-up bag zabudla u mamky a doma mám síce všetko náhradné, iba make-up mi chýba.
Keď ho vytlačíte, je biely a postupne ako ho nanášate sa prispôsobí vašej pleti. Celkom mi vyhovoval, má troška nižšie krytie, doladila som to korektorom. (Síce momentálne mám strašnú pleť, aj korektor mal s tým problém :D)
Naozaj hydratuje, nevysušuje a celý deň som sa s ním cítila pohodlne, aj keď po nejakom čase som sa začala lesknúť. 
Odtieň mi takmer sadol, BB-čko bolo troška tmavšie, ale nič výrazné (a biele neostalo, moja pleť má nedostatok slniečka a vyzerám ako smrťka). 

+ hydratácia
+ farba - nič oranžové - prispôsobenie pleti
+ dizajn obalu
+ ochranný faktor SPF 12
- po čase sa pleť začne lesknúť (mám zmiešanú pleť)

A pár mojich fotiek, kde mám nanesený Nude Magique BB cream s troškou korektora, špirálu a rúž :)


Na internetovej stránke Dermacolu som sa zaregistrovala a bol mi pridelený (na Vianoce?) bonus na výrobky.
Takže som si úplne zdarma nakúpila dva laky a dva očné tiene.
Dnes sa budem venovať lakom.


 Spravila som si s nimi jednoduchú manikúru.
Červený je troška viac do oranžova, ako som si predstavovala, ale nič takého, prečo by som si žily rezala.
Cena na e-shope: perleťový - 3,41€, červený - 2,69€

+ pekné sýte farby
+ stačí jedna vrstva
+ dobrá výdrž (4 dni)
- troška dlhšie schnutie

A moja manikúra? Pripájam obrázok:
Plus som si dala na prsteníky nechtovú ozdobu z Kik-u (za 0,50€ celý balík), aby to tak jemne dopĺňala. Nechty som si lakovala večer, pod lampou. 
Keď som ich ukazovala M., čudoval sa, prečo svietia. Tá ozdoba je fosforeskujúca. Vôbec som si to nevšimla na obale, bola som z toho paf :D
Ale teším sa, skvelý doplnok na party :)


Ak ste sa dočítali až sem, gratulujem :) Dnes to je predsa len trošku dlhší článok, dúfam, že som vás neunudila.

Aké máte skúsenosti s Nude Magique BB-čkom a s lakmi od Dermacolu?

6 komentárov:

  1. ty jsi kóča! :) a nehtíky se mi taky moc líbí, ani BB ani laky jsem nezkoušela!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže to nie sú práve moje najlepšie fotky, tak to považujem za velikánsky kompliment, ďakujem :)

      Odstrániť
  2. jeee, super ;) ta cervena ti brutalne pristane a fosforeskujuce ozdoby su cool :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)