12. apríla 2013

Mary Kay - lesky na pery

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla zrecenzovať 5 rôznych leskov na pery od značky Mary Kay.

Čo sľubuje výrobca?
Lesky NouriShine Plus™ budú vaše pery jednoducho milovať! S každým nanesením totiž získate:

Okamžitú hydratáciu pier.
Vyhladené a chránené pery.
Lesk, s ktorým zažiarite.
Ingrediencie vhodné na vaše pery ako sú antioxidanty a rastlinné výťažky.




Design tuby sa mi páči, človek hneď vidí farbu lesku a je tam aj jemná ozdoba. Klasická čierna farba je pre mňa plusom.
Nanáša sa jednoducho, klasický štetček.
Farby leskov sú pekné a sýte, červený lesk má nielen nádych červenej, ale pekne vám pery aj zafarbí.
Nelepia sa! Čo je veľká výhoda v mojich očiach, keďže to neznášam :D
Čo sa týka hydratácie, môžem to potvrdiť, pery sú jemné a nemám suchý pocit.
Pravdaže lesk aj chráni pery, každý lesk by mal. Sú super aj v zime, nemusíte mať sto kíl balzamu na perách. Výdrž je tiež celkom dobrá, keď som nejedla ani nepila, tak to boli štyri hodiny.
Pripájam aj fotku s mojimi perami, aj keď vo fotení seba by som sa mala rozhodne zlepšiť :D
Plus teda fotka všetkých leskov aj s názvami.
Cena jedného je 15,50€, čo je síce viac, ako sme zvyknuté z drogérie, ale predsa je to už luxusná značka.

+ pigmentácia
+ výdrž na perách
+ hydratácia
+ antioxidanty, rastlinné výťažky
+/- cena (ako pre koho - je to lacnejšia značka ako dior, ale drahšia ako drogérková kozmetika)

Suma sumárum, odporúčam vyskúšať :)




Skúšali ste už lesky z Mary Kay? Čo na ne hovoríte?

7 komentárov:

  1. Pekné lesky ale podľa mňa dosť drahé. Určite by sa rovnaké našli aj za lacnejšie.

    Some people want...fashion!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm ...pekné lesky kde sa dajú kúpiť ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mary Kay výrobky ponúkajú kozmetické poradkyne. Môžeš si nájsť tú svoju:
      http://www.marykay.sk/kariera_poradkyne.php?k=20
      Alebo ak si z Bratislavy, rada pomôžem aj ja :)

      Odstrániť
  3. Nedávno jsem si koupila lesk od MACu. Byl výdrží apod naprosto srovnatelný s drogérkovým. Vzhledem k tomu, že lesky moc nepoužívám, se proto pro mne ty držší nevyplatí :) Ale inak jsou samozřejmě moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrá recenzia. Farby sú nádherné. Pri leskoch uprednostňujem iné ako červené odtiene. Červenú mám rada na rúžoch, takže z MK leskov by som si vybrala Fancy Nancy, Sun Blossom a Pink Sateen. Tie sú rozhodne podľa môjho gusta. Oceňujem aj obsiahnuté antioxidanty, s tými som sa v leskoch ešte nestretla. Určite by bola radosť mať tieto výrobky v kozmetickej taštičke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne farby ... Sun blossom sa mi páči najviac :) Taká jemná a prirodzená

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)