17. septembra 2013

Dopoludnie s Yves Rocher

Ahojte!
Po dlhšom čase opäť oživujem blog a dúfam, že vašu priazeň nestratím :)
A za to, že ste pri mne vydržali, aj keď som nemala možnosť sa venovať blogu, pripravujem pre vás krásnu veľkú giveaway :) Vyhlásim ju už v piatok :)

Dnes sa budem venovať rannej udalosti a to tlačovej konferencii 
rastlinnej kozmetiky Yves Rocher.
Konala sa v hoteli Falkesteiner v Bratislave.
Zúčastnili sa aj obchodná riaditeľka pre ČR a SR p. Záhorská, riaditeľ pre strednú a východnú Európu a Škandináviu p. Henri-Bernard Bedoin a pre Grécko a karibskú oblasť Tommy Rocher (inak vnuk zakladateľa).

Moja prvá tlačová konferencia, takže som sa celkom tešila :)
Hneď ako som prišla, privítal ma osobne p. Bedoin, čo sa mi zdalo veľmi milé.
A inak, p. Rocher je celkom sexy, takže ak by chcel niekto dobrú partiu... :D (just kidding).

Takže, absolvovala som zaujímavú prezentáciu a následne sme si mohli vyskúšať produkty na vlastnej koži, pokukať tiene a podozvedať sa podrobnosti.
Plus, dostali sme aj nádielku na domáce vyskúšanie.


Občerstvenie a výrobky na skúšanie (skvelá káva - a to som kávový gurmán! :)

A nová vôna:

Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, Linduška si totiž zrkadlovku síce zobrala, ale bez baterky (tú som si v noci nabíjala a samozrejme zabudla doma).
Takže som musela troška zaimprovizovať mobilom.

A teraz k jednotlivým novinkách, ktoré sme dostali možnosť vyskúšať doma (prvé dojmy):



Oficiálne info si možete zistiť TU.

A moje info?
Zatiaľ v skratke, samozrejme časom pribudne aj recenzia.

Mono púdrové očné tiene: 
Chcem ich všetky! Sú vážne krásne (modrý si odskúša aj jedna z vás, bude zaradený do giveaway).
Je 36 rôznych odtieňov a kryjú podľa intenzity nanášania (odskúšané na ruke).

Parfumovaná voda Comme Une Evidence Intense:
Je to parfumovaná voda intense.
Mne sa páči. Doporučila by som ju ženám, ktoré majú rady kvetinové vône, čo sú jemnejšie, ale cítiť ich.
Na vysvetlenie - pracujem v parfumérii, moje preferencie sa na základe toho zmenili z jemnejších vôní na oveľa výraznejšie.
V podstate tie vône, čo sa mi predtým páčili, po chvíľke už necítim.
Táto vôňa je výrazná, ale nevtieravá, čiže cítiť ju, ale neirituje.
Takže sa len teším, že k mojim flakónom pribudol ďalší skvost :)

Sada Elixír 7.9:
Vyzerá zaujímavo. Ťažko ešte hovoriť o účinkoch.
Krásne voní, ale je bez parfumácie (ak pani, s ktorou som to konzultovala, mala správne info).
Výrobkov je spolu 5 a ja mám možnosť vyskúšať starostlivosť o zmiešanú pleť (krém) a starostlivosť o okolie očí (roll-on).
Skvelá vec, ak niekto neznáša pocit mastnej pokožky po nakrémovaní, krém sa hneď vstrebe. Budem ho intenzívne používať hlavne na mimické vrásky na čele (mám síce len 23 rokov, ale moja čelová mimika je neustála a tak to aj vyzerá...).
Roll-on je príjemne chladivý a tiež s rýchlo vstrebe. Keďže mávam kruhy pod očami, rozhodne otestujem jeho účinnosť.

Inak, očné tiene, vôňu a novú špirálu nájdete v predajni už teraz, radu Elixír 7.9 v októbri.

Keďže je Linduška tvor zvedavý, cestou z konferencie som sa stavila v obchode Yves Rocher na Obchodnej.
Chodievam tam minimálne raz za mesiac, takže viem, že poradkyne sú milé a nápomocné.
Zistila som pre vás, že ak chcete vyskúšať výrobky, dajú sa vyžiadať aj vzorky, hneď som nejaké aj dostala (asi zapôsobila taška Yves Rocher v mojej ruke :). 
Ale samozrejme, ak chceme byť korektné, vzorky sa žiadajú len raz, prípadne k nákupom aj viackrát, lebo ak tam nabehnete ako vzorkové maniačky, nečudovala by som sa, ak túto možnosť zrušia. :)


Plus, mám pre vás info, že v októbri - od 4.10. do 13.10. - sa budú konať Make-up days.
Inými slovami, môžete sa nechať zadarmo nalíčiť a týmto spôsobom vyskúšať aj novinky :)
Kde? TU si nájdite najbližší obchod.
Prikladám obrázok s pozvánkou (práva pre tento obrázok sú vyhradené Yves Rocher).

Budúci týždeň sa môžete tešiť na recenzie viacerých produktov tejto značky.
Niektoré som dostala ako blogerka od firmy, ale veľa som si ich aj nezávisle zakúpila.

Používate výrobky Yves Rocher? Ako vám vyhovujú?

4 komentáre:

  1. Měla jsem od nich několik výrobků a se všemi jsem byla v celku spokojená (hlavně miluju jejich vanilkové mléko a sprcháč, krásně voní). Co mi moc nesedlo, byl dvousložkový odličovač, byl na mě moc mastný...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok! Teším sa na recenzie a samozrejme aj na ga :) Tuším od YR ešte nič nemám, snáď sa to čoskoro zmení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto vyrobky som este neskusala :) velmi pekny clanok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie tiene dostali aj mňa :) No a k ostatným produktom si počkám na tvoje recenzie, hlavne na ten pleťový krém :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)