18. septembra 2013

Bielenda

Ahojte! :)
Dnes sa budem venovať výrobkom značky Bielenda, ktoré mi boli zdarma poskytnuté od e-shopu Bielenda, za čo im ďakujem.

Výrobky som dostala už dávnejšie, ešte pred prázdninami, ale bola som na tom všeliak, takže recenziu prinášam až teraz.
Z druhej strany som však mala čas poriadne všetko odskúšať. :)

Na úvod fotka výrobkov.


Dostala som dva peelingy, z toho jeden proti celulitíde a druhý klasický na vyhladenie.
Plus sprcháč a masku na tvár antistress.

Najprv sa budem venovať peelingom.
Snažila som sa v lete používať ten proti celulitíde (celilitídu síce ešte nemám, ale mám z nej poriadny strach) a takmer celý som ho minula.
Používala som ho podľa potreby (rozumej, keď som si spomenula), ale cca to vychádza tak dva- trikrát do týždňa.
Pokožku som pociťovala vážne hladšiu a neviem, či som si to aj nahovárala, ale aj vyživenejšiu.
Hlavne kvôli tomu, že je veľmi hutný.
Miernu nevýhodu vidím v tom, že tým, že je hutnejší a lepkavejší, ťažšie sa zmýva, ale nie je to nič zas hrozného.
Druhý používam posledné dva týždne a je v podstate veľmi podobný (konzistenciou), len krajšie vonia, ale to je zas subjektívne. :)
Čo oceňujem je, že je bez alergénov a syntetických farbív.

Cena anticelulitídového: 7€
Cena klasického s vôňou (na normálnu pokožku): 5,50€

Cena sa mi zdá príjemná vzhľadom k tomu, že oba peelingy majú 200g a dlho vydržia.

Prikladám fotky peelingov a ich obsahu na ruke plus zloženie :)



Teraz sa dostávame k ďalším výrobkom a to k sprcháču a maske na tvár.


Sprchový gél je značky Florina.
Vyhovoval mi, voňal, nevysušoval a znásoboval účinky peelingu.
Obsahuje proteíny z kozieho mlieka a med (vegánom neodporúčam ;).
Geniálny bol, keď som sa riadne spálila na slnku, ako jediný ma neštípal, takže odporúčam.
Cena: 2,50€
Čo k tomu dodať, skvelá :)


A dostávame sa k môjmu obľúbenému produktu -  k pleťovej maske.
Je super!
Spevňujúca, hydratačná a ešte aj čistí.
Plus, obsahuje íl, ktorý je antibakteriálny.
Keď sa mi vyhodili pupáky na tvári (alergia), fakt mi pomohla.
Keď ju mám na tvári, cítim taký ten osviežujúci účinok.

Cena: 2,50€ - no čo povedať... A ja si kupujem drahé masky za 30€.

Pripájam aj zloženie (nedalo sa poriadne vyfotiť, tak ak by sa niekto niečo chcel spýtať, napíšte:).


Poznáte výrobky Bielenda? 
Bojíte sa rovnako šialene celulitídy alebo to len mne prepína? :D

Nadnes všetko a dobrú noc :)

3 komentáre:

  1. Eshop vyzerá super, majú tam veľmi fajn ceny :) Zaujala ma tá maska, má super účinky. Celulitídy sa zatiaľ veľmi nebojím, uvidíme o 10 rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tejto značke som doposiaľ nepočula, no tie peelingy vyzerajú luxusne :)
    Hlavne proti celulitíde, ten by sa mi hodil. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi krásny blog, a tieto peelingy sú naozaj super ;) Peknú recenziu si na ne spravila, len tak ďalej :)
    Na mojom blogu som usporiadala giveaway, tak sa môžeš zapojiť tu: DaysOfLuxury

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)