22. septembra 2013

Kozmetika Eveline

Ahojte! Keďže mi troška zblbol google a neuverejňovalo mi predpripravované články, tak ste sa ďalšej recenzie dočkali až dnes :)

Dnes sa budem zaoberať výrobkami značky Eveline Cosmetics.
Výrobky mi boli poskytnuté zdarma od e-shopu Kosmetika Eveline za čo ďakujem.
Opäť som dostala výrobky ešte pred prázdninami, takže som mala kopu času na skúšanie.
Fotky sú z čias nových výrobkov, teraz sú už troška opotrebovanejšie :)


Testovala som dekoračku.

Maskara Volume Celebrity:
Pre mňa je troška nevhodná kvôli štetčeku. Nie je to chyba maskary, len mi jednoducho nevyhovuje.
Mám radšej klasické štetinky, tieto umelé mi mihalnice zlepia.
ALE skúšala som obsah s iným štetcom.
Vnútro je dobré, neotláča sa, neopadáva aj po nejakej dobe od otvorenia (tri mesiace), keď je troška suchšia.

Cena: 139Kč (asi 5,50€)
Nájdete ju TU.


Lesk na pery Fruit Garden:
Lesk sa mi veľmi páči, pretože vôbec nelepí a neskutočne krásne vonia (ja mám vôňu sweet cherry).
Krásne hydratuje, pery sú jemné a pripravené na bozkávanie :D 
(Oceňuje to aj môj priateľ, ktorý neznáša, keď sa mi lepia pery.)
Má aj UV ochranu, čo je rozhodne plus.

Cena: 69Kč (asi 2,80€) - oplatí sa, keďže lesk je oveľa väčší ako bývajú zvyčajne, stačí porovnať na prvom obrázku s maskarou.
Nájdete ho TU.


Ceruzka na oči Eye Max Precision (fialová):

Vysúvacia ceruzka s hubkou na dymové líčenie na druhom konci. Keď zaschne drží a neotláča sa, hneď po nanesení sa dá vytvoriť aj to dymové líčenie :)
Farbí krásne, vôbec nie je tvrdá a ani netreba tlačiť.

Cena: 64Kč (cca 2,60€)
Nájdete ju TU.


Plus som dostala aj nejaké vzorky krémov, ktoré som nechala odskúšať mamku.
Moja mamina má rovnako citlivú pleť ako ja a vraj krémy pôsobili príjemne a ľahko, nedráždili a pleť bola hydratovaná.
Ale samozrejme, o dlhodobých účinkoch sa nedá nič vyvodiť z jednej vzorky.
Za hriech to však stojí :)


Giveaway bude obohatená aj o masku na tvár značky Eveline.
Tešíte sa? :)
Nakoniec som ju musela poposunúť, lebo čakám ešte na niektoré produkty :)

Poznáte značku Eveline Cosmetics? Skúšali ste ich výrobky?

PS: Zajtra bude článok o hennovaní spolu s fotkou mojich vláskov.

2 komentáre:

  1. Zaujal ma hlavne ten lesk na pery, je ťažké nájsť nejaký, ktorý by nelepil.. :) Od tejto značky mám 3 laky na nechty a sú perfektné, na nožkách mi držia ešte od dovolenky (koniec júla - začiatok augusta)!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podobnú maskaru má kamarátka a je vážne super :)

    btw: pozývam ťa na môj blog na giveaway http://natasa-findrova.blogspot.sk/2013/09/ahaishoppingcom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)