3. júna 2014

GIVEAWAY s Biodermou

Ahojte dievčatá.

Dlhšie som na blog kašlala, mala som toho neuveriteľne veľa - povedala by som, že také náročné obdobie.
Prekvapilo ma však, že ešte stále mám stále 233 followerov, takže by som rada svoje verné čitateľky odmenila :)
A sľubujem, že vám budem vernejšia a budem poctivo prispievať, keďže sa už všetko pekne utriaslo.

Vyhrať môžete skvelý výrobok, ktorý venovala značka Bioderma a to Photoderm Bronz Sprej Suchý olej, ktorý má nielen ochranu SPF 30, ale aj predlžuje prirodzené opálenie pokožky.
Je vhodný aj na citlivú pleť.

Určite sa každej z vás hodí na letnú sezónu :)

Ako bonus budete môcť vyskúšať dve vzorky Sébium masky - na masku vás čaká ešte recenzia.


Podmienky:
1. Viditeľne sledovať môj blog cez GFC (Následníci - sieť priateľov Google - Google Friends Connect), možnosť pripojenia nájdete na pravej lište tohto blogu. Napíšte aj meno, pod kt. ma sledujete. Aby som si to mohla overiť :)

2. Sledovať môj blog na facebooku  - takisto poprosím meno, pod ktorým ma sledujete.

3. Napísať pod tento článok komentár s e-mailovou adresou.

4. Ak budete giveaway verejne a viditeľne zdielať na svojom blogu, prípadne na fb, môžete pridať aj ďalší komentár spolu s odkazom a zvýšiť svoju šancu na výhru.

Platí pre SR a ČR!

Koniec giveaway bude 23.8.2014 (vrátane - čiže do polnoci). Výherca bude vybraný random.org a vyhlásený nasledujúci týždeň.

Ak máte otázky, pošlite mi e-mail na lindascasper@gmail.com.

Veľa šťastia!


UPDATE: 

Blahoželám výherkyni Danke Dadke! 
Píšem mail :)

33 komentárov:

  1. Sleduju pod svým jménem tady i na FB :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná Giveaway :)
    Sleduji přes GFC a FB jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: ilonkastrejcova
    FB: Ilonka Silonka Strejcová

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Anežka V..
    FB: Anežka Koroze

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní, to by se mi přesně teď moc šiklo! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem cez GFC ako July V, cez FB ako July Velkova

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na GFC sleduji jako slovakovairca95. Na facebooku sleduji jako Irenka Slováková. Ráda se soutěže zúčastním. Biodermu mám ráda.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Maji x
    FB: Maria Drabova
    mail: xxmajixx95@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Caroline
    Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: zuzana.neuvirthova
    FB: Zuzka Neuvirthová

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No tak aj ja idem pokúšať šťatie, predsa len olej sa teraz veľmi hodí a ešte keď to je novinka, tak by som ho rada vyskúšala :)
    GFC aj FB ťa sledujem pod: Danka Dadka
    e-mail: everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC aj FB ťa sledujem pod: Danka Dadka
    zdieľam na fb: https://www.facebook.com/dadka.danka
    e-mail: everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Michelle
    FB: Maya Mia

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zdielaná aj na FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005466227729

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: madnesska
    FB: Andrea Tóthová :)

    andreatthv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC aj FB sledujem pod týmto menom :) taký sprej by sa mi určite hodil, pretože mne moje opálenie mizne neskutočne rýchlo...
    alzbeta.katonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Henrieta Blašková
    FB: Henrieta Blašková Lesňáková
    henrieta.lesnakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem pod svojim menom tu i na facebooku a môj mail je:
    veronikakocurisinova@centrum.sk

    teším sa na žrebovanie :) snáď sa na mňa usmeje šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. a samozrejme aj zdieľam na :
    https://www.facebook.com/veronika.kocurisinova

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Maillot Rosa
    FB: Andrea Vaňková
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem cez gfc ako mona recenzie
    a na fb ako mona recenzie :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. zdielam aj na svojom fb profile https://www.facebook.com/profile.php?id=100006138795878
    gfc mona recezie
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi Voilá(Denisa Slobodna)
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Tento olej by som veľmi rada vyskúšala, ešte som nemala nič na opalovanie od Biodermy, tak som zvedavá či to za tie peniaze stojí :)

    OdpovedaťOdstrániť

  28. GFC: Lenka Kovalová
    orchidejocka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sledujem ako Nat a Natália Gažová
    natalia.gazova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Super súťaž, super blog. Som rada, že som ho objavila. Sledujem všetko čo sa len dá. :)
    FB, GFC: Veronika Mariaková
    v.mariakova1991@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC aj FB: Katarína Kačuriková
    katarina.kacurikova@gmail.com
    Hmm tak tento sprej by sa mi zišiel pretože sa strašne rada slním :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. zdieľam tu: https://www.facebook.com/katarina.kacurikova
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Nela Richterová
    Fb: Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)