4. júna 2014

Líčenie so s-he

Ahojte!
Dnes si dáme recenziu na očný tieň značky S-he.

Celkovo som zistila, že neviem fotiť svoje líčenia, ale sľubujem, že sa do budúcna polepším a požiadam svojho chlapa o asistenciu. :)

Značku S-he nájdeme v Dm-ke za celkom priaznivé ceny.
Po skúsenostiach s lacnejšími výrobkami (ako je napr. Essence) som mala pochybnosti, či očný tieň vydrží na očiach viac ako dve hodiny.
Bola som príjemne prekvapená. :) S podkladovou bázou nemal problém vydržať celý deň.
A tá cena!

Prikladám fotky s líčením -
 lepšie raz vidieť ako stokrát počuť! (V našom prípade stokrát si prečítať :D)





Poznáte výrobky S-he? Čo vás z tejto značky oslovilo?

2 komentáre:

  1. No náhodou fotky sú super, veď je vidieť všetko. :) Ja mám doma niekoľko produktov od S-he - hlavne tiene na oči, avšak so spokojnosťou je to tak 50% na 50%.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. njn, preto píšem, že treba podkladovú bázu, lebo bez nej nemajú až takú výdrž :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)