14. júna 2014

Hrôzy mesiaca

Ahojte!
Dnes sa podelím s vami informáciou o výrobkoch, ktoré sú vážne prepadáky.
Tentoraz sa moja recenzia kozmetickým značkám páčiť nebude :D

Ktoré sú to?


Začnem dvojfázovým odličovačom značky Clinique.
Je strašný a to som za neho vysolila 22€!!!
Odličovač sa tvári, že je na citlivú pleť a dokonale odlíči akýkoľvek očný make-up.
OMYL!
Nielenže štípe, ale kým zošúcham konečne tú špirálu z očí, mám ich celé červené a ubehne 30 minút.
Skúšala som aj rôzne triky typu nechať nasatý tampón odličovačom na očiach, nech sa špirála uvoľní, ale nepomohlo (to viete, 22€ je 22€).
Plus, keď sa konečne človek odlíči, ešte má okolo očí jeden mastný fľak.
Nikdy viac!

Balzam advance techniques od Avonu.
Nepamätám sa, koľko stál, ale aj 50 centov by bolo za neho veľa.
Mega zlepí vlasy a sú absolútne nechutné. Je úplne jedno, koľko si toho človek dá.
A naviac ešte aj smrdí.
Ďakujem pekne, neprosím.

Odličovač na oči Olay.
Na tie odličovače mám asi nešťastie :D
Tento som našťastie dostala zdarma ku skvelej riasenke, takže ma to až tak neškrie.
Je absolútne nanič. Opäť ma čakali len červené oči a hneď po fotke poputoval do koša.


Tonikum značky Lirene.
Kúpila som ho vo výpredaji, cena bola jedno až dve eurá.
Vraj hydratačné tonikum!
Začala som ho používať a bolo mi celkom podozrivé, že mám stále podráždenú a červenú pokožku.
Vysadila som ho a podráždenie zmizlo.
Kôš, kôš, kôš!!!

Takže - poučte sa z mojich chýb a rozmyslite si, či do týchto výrobkov investujete :)

Stalo sa aj vám, že nejaký výrobok ste takmer plný hodili do koša?
Čo konkrétne?

6 komentárov:

  1. Mne osobne je celkovo značka Clinique totálne nesympatická.. Neviem čím to je, skrátka si nemôžem pomôcť, nepáči sa mi... Asi moje podvedomie tak nejako tuší, ktoré značky má oblúkom obchádzať.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa držím zásady, že ak je niečo pribalené ako zadarmo, určite to je kus ktorý sa z nejakého dôvodu nepredáva, čiže je zlý. a ho nepoužijem ale podarujem ďalej. a čo sa týka katalógovej kozmetiky, tú nepoužívam práve kvôli zlým skusenostiam :-)
    Môžem potvrdiť Lirene a Clinique otras a nielen tieto kusy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značky Lirene a Clinique nepoznám, ale na kozmetiku Avon nedám dopustiť. Podobný kondicionér, ale 250 ml. som mala a bol výborný ani vôňa nebola zlá, ale ten 100 ml balzam čo uvádzate som ani v katalógu nenašla. Medzi balzamom a kondicionérom je veľký rozdiel.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani jeden z týchto produktov som neskúšala. No stalo sa mi, že som plné balenie po pár použitiach vyhodila. Keď mi to nesedí, nebude mi to ani zaberať miesto na poličke a nebudem to nikomu dávať ďalej. Dovolila som sa nominovať ťa do TAG-u http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stalo sa to aj mne a asi každý občas natrafí na nejaký nepodarok. U mňa šlo do koša takmer plné balenie masky od Himalaya Herbals, tá zlupovacia, pretože sa z pleti zlúpať totálne nedala, bol to proste des, masku som z tváre musela takmer zoškriabať. Rovnako u mňa nebodujú ani odličovacie tampóny značky Bel, sú hrozné, niečo ako vata v inom šate. Inak tie očné odličovače v recenzii som neskúšala, ale mám pre teba tip, ktorý ti nezaťaží peňaženku, takže ak ti aj nebude vyhovovať tak až taká škoda to nebude, ide o Baleu dvojfázový odličovač, ak si ho ešte neskúšala tak skús, možno budeš mať trošku mastné očné viečko, ale inak je odličovač skvelý, ja iný ani nepoužívam.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)