8. septembra 2014

Nový začiatok (alebo pokračovanie?)

Ahojte!

Ako ste si možno stihli všimnúť, v poslednom čase som sa na blog troška vykašlala.
Nielen preto, lebo som toho mala celkom dosť v práci, ale jednalo sa aj o iné záležitosti a vrámci nich som nemala ani chuť blogovať.

Nakoľko som z mojej práce odišla a momentálne začínam študovať (zas a znova), tak som sa rozhodla moju aktivitu obnoviť :)

PLUS, mám pre vás veľkú novinu a to, že som oslovila svoju najlepšiu priateľku, či by nechcela prispievať.
A ona súhlasila!
Takže odteraz budeme recenzovať dve.
Ja - Linda alias Lilliana a Katka alias Katie.

Môžete sa tešiť na kozmetické články, články o cestovaní (minimálne také Taliansko si Katie precestovala) a takisto sa budete môcť inšpirovať jej zdravými stravovacími návykmi.
V posledných mesiacoch schudla zopár kíl, takže sa tešíme (dúfam, že nie len ja) na jej nové recepty. :)

Na dnes len tak stručne, pribudne naša spoločná recenzia. A potom tag, na ktorý som bola nominovaná. :)

Dobrú noc!

Moja mantra: :D


2 komentáre:

  1. Dnes som narazila na tvoj blog, a je strašne super! Bola by škoda keby si prestala blogovať :)

    OdpovedaťOdstrániť

  2. juuu, rada počujem, že sa vraciaš na blog a dokonca s posilou ;-) Kočky, teším sa na vaše nové články a prajem kopec chuti do blogovania. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)