28. novembra 2014

Vichy Aqualia Thermal

Ahojte!
Po dlhej dobe recenzia a zajtra vás čakajú vzorky zdarma :)

Dnes sa budem venovať recenzii krému na tvár z rady Aqualia Thermal.
Ja mám verziu light, t.j. pre normálnu a zmiešanú pleť.
Výrobok mi bol poskytnutý k recenzii zdarma. 
Aby som ho vedela adekvátne zhodnotiť, celý som ho vypoužívala a až teraz vám píšem recenziu :)

Musím sa priznať, zachránil ma. Teraz som bola chorá, chrípka a vtedy mám strašne vysušenú pleť a hlavne nos od smrkania. Vždy sa mi celý zošúpe, ale musím veľmi pochváliť tento krém, tentoraz sa nosu nič nestalo :)
Je to jednak zásluha Vichy plus na noc nočného vyživujúceho krému od MK.

Takže, nech sa vrátim k téme. 
Krém má hydratovať pleť, čo spĺňa, nemôžem sa sťažovať. Páči sa mi, že nie je príliž hustý, ale naopak je ľahký, vpije sa a nie je problém s nanášaním make-upu. Netreba pridlho čakať. Veľa hydratačných krémov má s tým problém a pleť je po ich použití mastná, ale tento nie :)
Po vypotrebovaní sa mi pleť zdá jemná, bez šupiniek, s ktorými mávam problém.
Je vhodný na citlivú pleť (juch) a je bez parabénov (teraz veľký hit).
Kúpim si jeden produkt na zimu, vtedy pleť potrebuje hydratáciu najviac a ak by sa niečo zmenilo, určite dám vedieť :) 

Podrobnejšie info o účinných zložkách nájdete TU.



Aký produkt od Vichy ste naposledy skúšali? Môžete dať tip na Vianoce :)

2 komentáre:

  1. Na zimu mám ráda pořádnou hydrataci a je fakt, že spousta hutných krémů se špatně vsakuje a pleť je po nich mastná, takže moc díky za tip na jeden, který se vsákne hned :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě Vichy nějak není sympatická. Naposledy jsem zkoušela vzorek jejich BB Ideália byla to naprostá katastrofa, to mě odradilo od dalšího zkoušení.

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)