30. novembra 2014

Mandarinka a pomaranč na zožratie!

Čaute!

Volám sa Katie a na dnes mám pripravenú recenziu na produkt od Balea-i a to konkrétne sprchovací peeling s vôňou mandarínky a pomaranča.

Hneď na začiatok sa musím priznať, že doteraz som ešte nič od značky Balea nepoužila. Nevedela som, čo môžem očakávať. Podľa informácie na obale má tento peeling dodať pleti sviežejší vzhľad a vláčnosť. Pokožka má byť viditeľne jemnejšia. Vonia vážne pekne, sladko a citrusovo. Bola som vážne zvedavá, aký bude.



Takže musím povedať, že sa veľmi ľahko nanášal asi ako sprchový gél a tááá sladká vôňa. 
No nemyslím si, že moju pleť zanechal viditeľne sviežejšiu a vláčnejšiu, ako bolo písané na obale :D. 

Ale na druhej strane po umytí moja pleť stále pekne voňala a bola jemnejšia na dotyk. Predpokladám, že pravidelným používaním by bola moja pleť naozaj jemnejšia. Takže určite tomuto peelingu dám ešte šancu

Používate peeling? Ak áno, aký preferujete?

Vaša nová prispievateľka Katie :)

3 komentáre:

  1. ja používám peeling granátové jabko od Freemana :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peeling by se mi libil.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)