29. novembra 2014

Vzorky zdarma časť neviemkoľkatá

Ahojte!

Tak ako som sľúbila, dnes som si pre vás pripravila nejaké tipy na vzorky, ktoré si môžete objednať zdarma na vyskúšanie. :)
Sú overené, vzorka vám príde.

Ako prvú si môžete objednať vzorku vône Escada Joyful.

Potom 15ml vôňu značky Yodeyma.
Oni vlastne napodobňujú značkové vône, takže treba popátrať, že ktorá je tá vaša.

A niečo pre mamičky - vzorky na požiadanie.

Opäť upozorňujem, neuverejňujem tu vzorky pre vzorkových hunterov, ale pre obyčajné ženy, ktoré si chcú produkt pre kúpou vyskúšať :)

Mám pre vás ešte pripravenú súťaž o balíček vzoriek!


Podmienky:

Lajkujte moju FB stránku, do komentárov napíšte svoj mail a svoje meno na fb, v pondelok súťaž vyhodnotím :)
VÝHERCA: Anita Varga, gratulujem :)

Máte nejaký tip na vzorky? Napíšte do komentárov :)

10 komentárov:

  1. Můžeme i z Čech? Jestli ano, tak:
    FB: Mirka Starší
    miuka12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda těch je. :))
    zdenkamartinakova@gmail.com
    FB: ZM Prodej

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB: Lucie Martináková
    lucie.martinakova@emai.cz
    Díky za tipy na vzorky, vždycky si raději produkt vyzkouším než jej koupím, hlavně vzorky parfémů jsou pro mě nepostradatelné :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ta escada už bohužel nefunguje, škoda, jejich vůně mam moc ráda, a pak taky Moschino parfémy :-) Zkouším aspoň štěstí v soutěži :-) sleduji jako aprincesna (aprincesna@gmail.com) a na FB Adriana Vídeňská

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Joyful je super!Este ked som kupila manzelovi parfem som dostala testery nov. voni a hned som vedela, ze ju chcem! Prave preto mam rada vzorky, ze mozem vyskusat danu vec pred kupou. Presne to som robila aj pri vybere kozmetiky pre mojho syna,ktory ma ekzem. Ziadala som vzorky v lekarniach a aj v niekt. obchodoch,kde som mala znamych. :-) A verte mi vela sme vyskusali, kym sme dostali k tej pravej!!!! :-) Anita varga.anita718@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na FB sledujem ako Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. FB: Michaela Loffler
    super tipy
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. já na ty vzorky nějak nejsem, vždycky mi akorát leží doma a práší se na ně :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)