13. augusta 2012

Color Tattoo 24HR Maybelline

V piatok som bola v DM-ke a natrafila som na očné tiene Color Tattoo 24 HR od Maybelline. 
Keďže som si o nich už toľko v blogovej sfére čítala, rozhodla som sa kúpiť ich. Dokonca som mala aj zľavu vďaka zľavovej knižke. 
Vybrala som si strieborný odtieň 50 - Eternal Silver, ktorý je podľa mňa vhodný aj na denné aj večerné líčenie.



Najprv som si ho naniesla ako klasický očný tieň. Vyzeralo to hrozne. A to som ho nanášala štetcom. Nakoniec som si rozpomenula, že som na niektorom z blogov čítala, ako bol použitý. Ako očná linka. Tak som si naniesla hrubšiu vrstvu Color Tattoo ako očnú linku štetcom na gélové očné linky, do ktorej som načrtla jemnú čiernu linku.
Táto varianta vyzerala naozaj skvelo :) 

Obrázok hneď po nalíčení (ešte s mokrými vlasmi :D):


A dole je celkový final look, ktorý pripájam v rôznom osvetlení, keďže predsa žiarovka, prípadne žiarivka veľmi pôsobí na celkový výzor make-upu.
Ospravedlňujem sa za mini zrkadlové fotky, nikto zo spolubývajúcich nebol doma :D A sľubujem, že si kúpim veľké zrkadlo do izby, očividne to na chodbe je už nepostačujúce :) 
V žiarovkovom osvetlení ma fotil priateľ.

S očným tieňom alá očnou linkou Color Tattoo som veľmi spokojná, nielen kvôli tomu, že má skvelý pigment, ale skutočne dlho vydrží. Keď som sa vracala o štvrtej nadránom z podniku, Color Tattoo bol nedotknutý, čo je rozhodne výdrž :)

Moje hodnotenie: 10/10

Už ste skúšali Color Tattoo? Ako sa vám tieto tiene páčili?


4 komentáre:

  1. ja som si vcera prave kupila fialkovy odtien a som velmi spokojna, uz mi oci pochvalilo 5 ludi :) odporucam, vyborne drzia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teraz je paráda, že sa dá kúpiť riasenka Rocket Volum a knej sú tiene zadarmo :) ...má ich mamina doma a chce si ich dať ako darček na sviatok tak uvidím čo to bude zač :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)