13. augusta 2012

Laky

Dnes podľa včerajšieho prísľubu budem recenzovať niekoľko lakov na nechty. Pred pár dňami som si ich všetky zaobstarala v DM-ke a v katalógu Avon, takže sú určite ešte k dostaniu. 
Čo sa týka značiek, bude to Essence, Avon, dvakrát Maybelline a Catrice.


Farby som si našťastie vybrala veľmi dobre, kedže všetky splnili moje očakávania, ale mojim najobľúbenejším pre tento raz sa stal fialový lak (Wonder Violet) od Maybelline. Je naozaj krásny. 
Čo sa týka štetcov, najhrubší má Essence, dobre sa nanáša a keďže tento lak beriem len ako povrchový, pretože je priesvitný s trblietkami, veľký štetec je výhodou.
Avon a Maybelline majú klasické, overené štetce a Catrice má najtenší, čo som ocenila hlavne pri malíčku (mám tenké nechty, môžete sa presvedčiť na dolnom obrázku).
V Avon a Catrice lakoch sa nachádzajú aj guľôčky na premiešanie, takže dlhšie vydržia, ale to súvisí aj s ich väčším objemom. 
Všetky laky vydržali zhruba rovnako dlho na nechtoch a to cca 4 dni, 4. deň už boli troška na koncoch oškreté, ale ešte stále sa to dalo prežiť, večer som si ich už radšej dala dole. 

Odtiene a ceny:
Catrice - 340 Run Forest Run; 1,29€
Maybelline - 16 Berry Sweet a 67 Wonder Violet; 0,89€ (oba)
Avon - Real Red; cena: (v aktuálnom katalógu 11/2012) 1,90€
Essence - 72 Time for Romance; 0,83€

Všetky laky boli zlacnené. 

Hodnotenie: V podstate som so všetkými spokojná, čo sa často nestáva, všetky si nechám okrem Maybelline - Berry Sweet, keďže o ten prejavila záujem moja mamka :)
8/10

Na rukách mám všetky laky podľa poradia fľaštičiek na hornom obrázku. Pod lakom Essence mám jednu vrstvu laku Avon, aby trblietky vynikli.

Aké značky lakov používate vy?



2 komentáre:

  1. Ten fialový je asi najkrajší ... podľa fľaštičky som si myslela, že najkrajší bude ten od Essence ... ale ako vidím, tak tomu tak nie je a zrovna ten sa mi moc nepáči :D

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež súhlasím s Nikkie fialový je úžasný, ja mám z toho radu Colorama len jeden taký dobiela...tá cena necelé euro paráda - to som ešte nevidela...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)