14. augusta 2012

NEW IN

Dnes som bola v meste a ehm, mierne som neodolala výzvam drogérie :D 
Takže pripájam fotky mojich noviniek, recenzie budú čoskoro. 
Tentoraz u mňa vyhrala značka Essence, keďže bol výpredaj, ktorý ma zlákal.
 Navštívila som aj H&M, síce za účelom nákupu kabelky, ale odchádzala som s dvoma pleťovými maskami a zlatým očným tieňom.
Veľmi sa teším tej fialovej taške Balea. Nikde ju už nemali a v jednej zastrčenej predajni som ju našla. Je skvelá! Priestranná, pekná a stojí len 99 centov :)


8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. njn :) sliedila som po nej po celej Bratislave :D Jedna nevýhoda tam však je, pod tou H&M taškou je nápis Balea Young na bielom podklade, takže je ho celkom vidieť, ale keď ju máš cez plece, nevidieť ho :) má držiaky aj do ruky a potom dlhšie, cez plece :)

      Odstrániť
  2. hmm možná jsem tu tašku odsoudila moc brzo, jsem pako mohla jsem si ji vzít, ale říkala jsem si, že už mám těch krámů doma dost, teď lituju:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, presne takéto situácie poznám, mne sa to stáva celkom často :D

      Odstrániť
  3. ejha :) takých tašiek nie je nikdy dosť. a hlavne, ľahko sa v nich hľadajú veci. potom napíš, ako dopadli tie masky na ksicht :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hej, tá taška je fakt pekná, taká retro.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie som si istá ale asi som nič nemala ztých výrobkov čo sú vyfotené ...takých tašiek ako je tá tvoja mám veľa, najlepšie sú na leto k vode, niesú nudné a každého zaujme čo je niekedy fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)