12. augusta 2012

Prvýkrát (a dúfam, že nie posledný)

Ahojte!

Vítam vás na mojom novom blogu. Nájdete tu články o kozmetike (hlavne recenzie), raz za čas možno aj nejaký outfit a pár slov, resp. obrázkov aj z môjho osobného života.
O týždeň sa chystám do Rumunska, Macedónska a Ukrajiny. Takže určite pribudne aj cestopis :). Ak ich teda nebude viac. Notebook si totiž beriem so sebou.
Normálne som na seba hrdá, pretože konečne som sa odhodlala začať s blogovaním. Už pár týždňov sa mi v hlave premietajú články, tak hádam budem schopná ich presunúť aj do virtuálnej sféry.

Už zajtra sa môžete tešiť na prvú recenziu, tentoraz bude o lakoch na nechty.

Často čítate blogy o kozmetike?



7 komentárov:

  1. vždy som tvoje vlasy obdivovala :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Julka :) A ty si ma tu ako našla? :D svet je vážne malý :D

      Odstrániť
    2. :D ten bloggersky svet je maly ...

      Odstrániť
  2. ...tých o kozmetike nie je nikdy dosť :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lili určite neprestaň blogovať! Na tvojom blogu píšeš pre mna o neznámych kozmetických výrobkoch a to ma baví najviac! + tvoje najnovšie výlety po hradoch sa mi páčia hlavne kvôli fotogalérii :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)