14. augusta 2012

Verbena Sorbet od L´Occitane

Nedávno som mala narodeniny a od kamarátky som dostala cestovný set Verbena Sorbet značky
 L´Occitane.
Dnes som ho vyskúšala a som natoľko ohromená, že ihneď píšem recenziu. V sete sa nachádza kozmetická taštička, telový peeling (70 ml), telové mlieko (gél, 75ml), sprchový gél (75ml).


Prvé, čím je táto rada skvelá, je jej vôňa, ktorá je veľmi svieža, energetická, jemne mi pripomína vôňu limetky s cukrom (ťažko opísať nejakú vôňu :D ). Vôbec by mi nevadila, ani keby sa okolo mňa vznášala celý deň.
Sprchový gél má redšiu konzistenciu, ale to vôbec neprekáža, práve naopak, vďaka tomu sa ľahko rozotiera a stačí ho naozaj máličko, krásne pení. 
Peeling je už hustejší, jemné čiastočky odstránia odumreté pleťové bunky. Mám veľmi citlivú pokožku tela, ale tento peeling jej vôbec neublížil, žiadne začervenanie sa nekonalo.
Telové mlieko je tiež redšieho charakteru, ale nesteká, ľahko sa rozotiera, vpije sa takmer okamžite a zanechá krásnu vôňu. Táto vôňa vydrží dokonca aj jedno umytie rúk. Zároveň aj hydratuje a pokožka je hebká. 
Som veľmi spokojná.

Na internete som si vyhľadala cenu a cena je za celý set 15€. Táto suma je už so zľavou, pôvodná cena bola 20€, čo sa mi zdá troška viac na môj rozpočet, ale viem, že značka L´Occitane nie je najlacnejšia, aj keď sa cenou vyrovná kvalite. Čiže raz za čas si ju viem dopriať aj ja.

Moje hodnotenie: 9/10


Používate výrobky L´Occitane? Aké máte s nimi skúsenosti?



7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Je to v podstate limitovaná letná edícia :) Tak možno preto :)

      Odstrániť
  2. Peeling je fajně osvěžující. Taky bych si uměla představit, že bych takhle voněla celý den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzera to perfektne:)
    pozyvam ťa ku mne do giveaway:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to skvěle!! Já mám parfém Verdenu klasickou, ale tahle limitka je taky super :)
    jsem tvůj nový follower ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z tejto kozmetiky si pravidelne kupujem bambucke maslo v dozičke praktcke do kabelky a použitelne priam na všetko...nejak ine pripravky nekupujem - jednak su dost drahe, samozrejme zo zlavou sa oplatia, ale nejak som jej este skratka nepodlahla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)