25. januára 2014

Glamour líčenie na ples

Ahojte!
Vo februári sa chystám na ples, takže som sa rozhodla doma sa troška hrajkať a vyskúšať si nejakú variantu.

Pri líčení na ples nesmiete zabúdať, že v miestnosti bude len jemnejšie osvetlenie, hlavne po večeri. Takže bez výčitiek svedomia môžete pristúpiť aj k výraznému trblietavému líčeniu. Ja som zvolila jemnejšiu variantu rúžu, ale na túto príležitosť (samozrejme podľa šiat) sa môže použiť aj výraznejší (napr. bordový).

Fotil ma priateľ v domácich podmienkach, tak to berte s rezervou :)







POSTUP LÍČENIA:

Pri výraznejšie nalíčených očiach nezačínam make-upom, ale priamo líčením očí. Je to kvôli možnosti opadávania tmavých tieňov a trblietok.
Takže v prvom rade som si naniesla tekutú podkladovú bázu na oči (Avon), aby tiene lepšie držali.
Následne som si mäkkou čiernou ceruzkou (L´oréal) vytvorila asi od polovice oka smerom ku koncu pozdĺž mihalníc a na očnici čierne V-čko, ktoré som si čistým štetcom roztieňovala tak, aby vzniklo mierne vyplnené V. 
Striebornou gélovou linkou na oči (Color Tattoo - Maybelline) som si prstom naniesla podklad do vnútornej strany oka. Naň som použila strieborný očný tieň, čiernu časť som prešla najprv čiernym tieňom a potom aj tmavo modrým, všetky tri som použila aj pod spodné mihalnice (Mary Kay).
Na vnútornú linku som použila striebornú ceruzku na oči (Gosh) a na tmavšiu časť líčenia trblietky (Dermacol).
Nalepila umelé mihalnice (Elf) a spravila tenkú čiernu očnú linku (použila som gélovú linky značky Elf).
Tadá, oči sú hotové :)

Čo sa týka nasledujúceho make-upu na tvár, použila som klasický postup - podkladová báza (Avon), make-up (Max factor), rozjasňovač pod oči (Mary Kay) a púder (MK).
Lícenku som naniesla výraznejšiu a následne ju prešla trblietavým finišom, ktorý som použila aj na telo - na krk a dekolt (aj keď na fotkách to, žiaľ, nevidieť).
Kontúrovala som troška nos a čelo.

Tadá, hotovo! :)

Ešte pripájam pár "backstage" fotiek - nech sa zasmejete, troška mi šibalo (cvakala som a rehotala sa) :D




Ako sa vám páčilo líčenie? Prijali by ste do budúcna aj nejaké video návody?
(Zbieram odvahu na youtube videá :).

10 komentárov:

  1. Veľmi pekné líčenie. Dymové líčenie mám veľmi rada :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ja! Vyzerá pekne a pritom nie je zložité :)

      Odstrániť
  2. krasne, nielen licenie, ale aj vlasy..tie ma uplne fascinuju, hlavne tam, kde si do pol pasa odfotena.. :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a to dvojnásobne, normálne sa začínam červenať :D

      Odstrániť
  3. Great make up!Very beautiful)) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná večerní kombinace!! Ta druhá fotka je nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice post:) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog.
    http://prettytendency.blogspot.com.es
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  6. líčenie je veľmi pekné. Ideálne na ples :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)