12. januára 2014

Vianočné chvíľky

Ahojte! 
Sú za nami nielen Vianoce, ale aj Silvester a ja som si pre vás pripravila pár fotiek, aby ste mali predstavu, ako som sviatky trávila ja. 
V prvom diely si posvietime na Vianoce doma a zajtra bude Silvester v Slovinsku.

Domáci kocúr Casper (máme ho doma, ale na Vianoce sme šli k mojej mamke :) a vonkajší kocúr Cuki

Okenná komunikácia pred umývaním (inak by ich moja mamka zabila) :D


 Casperova obľúbená polica (spolu s mojím skvelým parfémom)

 Zaľúbená vianočná prskavka

Náš stromček aj s darčekmi

 S kamarátkami, ktoré sú vlastne priateľky bratov môjho priateľa :D

Môj chlap so synovcom (ňu, ňu, ňu :)

Troška narcizmu nám nezaškodí 


Škeríš sa, škerím sa, škeríme sa

Hráme karty a on si zaspí!

Moji dvaja chlapi (nechápem, ako môže Casper spať v takej polohe)

A samozrejme aspoň kúsok z darčekov

Milujem Vianoce. 
Musím sa priznať, že ani nie tie dni leňošenia, ale skôr prípravu, očakávanie a samozrejme nakupovanie darčekov. Strašne rada nakupujem pre iných a vždy si dám záležať, aby to dotyčný ocenil. Nie vždy mi to vyjde (Marekova mamka je celkom náročná), ale poväčšine áno.
A možno som šialená, ale zbožňujem balenie darčekov. Okrem baliaceho papiera používam stužky, hviezdy a nálepky. Mohla by som sa zamestnať ako hlavný vianočný balič v nákupnom centre :D.
Vianoce samotné by som aj prešvihla, keďže treba upratovať (a mamka je upratovací maniak) a každý rok sa samozrejme kvôli nejakej totálnej hlúposti pohádame. Ale hádky prídu a rýchlo aj odídu, našťastie.

Ako ste strávili Vianoce? Pokojne alebo sa pritrafila aj nejaká hádka?

2 komentáre:

  1. Krásne fotky, určite to boli pekné Vianoce. Ja mám na Vianociach a Silvestri najradšej keď sa stretnem so všetkými priateľmi, s ktorými si na seba cez rok nevieme nájsť čas. Predsa len každý študuje inde a toto je čas, kedy sú konečne všetci doma a kedy vieme vybehnúť do mesta na varené vínko. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musela jsi mít nádherné Vánoce.Já taky miluju nakupování dárků pro druhé.Balení mě baví jenom když mi jde :D.Občas se mnout totiž buď papír,lepenka nebo nůžky nechtějí spolupracovat(nebo všechno dohormady) a mám nervy :DD.A taky se mi skoro vždycky sloupne lak..(což je nezajímavý a nepodstatný detail..ehm..:DD)
    Ale přeju(sice tročku pozdě..)šťastný nový rok ;)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)