14. januára 2014

Líčenie s Yves Rocher / prvý outfit

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla vám priniesť recenziu troška nezvyčajným outfitovým spôsobom.
V podstate spojím dve veci do jednej. Vytiahla som priateľa a poprosila som ho, aby ma odfotil.
Pod fotkami máte aj zoznam výrobkov od Yves Rocher, ktoré som použila a zároveň zoznam oblečenia. Dúfam, že sa vám môj prvý verejne uvedený outfit bude páčiť. :)


Blúzka - Gate
Podprsenka - Tezenis
Nohavice - Michael Kors (sekáč, stáli ma asi 10€, hodnota okolo 150€ :)
Topánky - Baťa, tohtoročná kolekcia
Kabát (nižšie) - sekáč (moja mamka ho kúpila len za 2,50€ - úlovok roka!)





Na líčenie som použila tieto výrobky od značky Yves Rocher:
Kontúrovacia ceruzka na pery - ceruzkou obkreslíme pery a taktiež ich jemne vyfarbíme, zabezpečí to dlhšiu životnosť rúžu
21 Maue Boisé
Rúže - sú dva, jeden je na celých perách a ten svetlejší (ružovejší) som pridala do stredu pier pre väčší objem
Grand Rouge - 12 Rose Eclatant
                    22 Maue Subtil
Očné tiene - Na rozjadnenie perleťový, na kontúrovanie hnedý s jemnými trblietkami
Instense color single eyeshadow - 13 Brun Cacao
                                                 01 Blanc Perle
Namiesto kontúrky na oči som použila trblietavý vodeodolný krémový očný tieň - 03 Mercure.
Špirála - vodeodolná - uprednostňujem ju v dňoch, keď fúka - často mi slzia oči


Ako sa vám pozdával outfit a líčenie?

3 komentáre:

  1. Máš krásné vlasy!! Takže Ti barvy outfitu i líčení moc ladí :-) A v sekáčích se dají sehnat úžasné kousky!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)