13. januára 2014

Nový rok sa začal v Slovinsku

Čaute! 
Novoročné pozdravy som tento rok posielala z Mariboru, to je v Slovinsku neďaleko hraníc s Rakúskom.
Náš výlet trval 4 dni a 3 noci. Vybrala som sa tam s priateľom, kamarátkou a jej novým chlapom.
Pripájam random fotky, aby ste sa aspoň ako tak na toto mesto mohli kuknúť. :)

Vitajte v Maribore!




Najstarší vinič na svete! No, musela som sa s ním odfotiť :D

V tejto bašte je kaviarnička.












Čakanie na polnoc. Boli sme na moste, žiadne veľké davy a videli sme asi 10 rôznych ohňostrojov na všetkých stranách. Nevedela som, kam sa mám skôr pozerať.






A na druhý deň, 1.januára sme šli s Marekom na zablatenú prechádzku ku kalvárii.

Takéto "značky" sme objavili.





Nedočkavo som šla dopredu, pretože Marek sa zdržiaval fotením.




Ešte je január, ešte môžem!
Šťastný nový rok želám! :)

 NA FB NOVÁ ZDIEĽACIA SÚŤAŽ

PS: Kde ste strávili Silvester? V meste alebo v pohodlí domova s rodinou?
Dávate si predsavzatia?

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)