17. januára 2014

Pupa nechty

Ahojte!
Milujem výpredaje v januári :)
Okrem oblečenia a topánok som si zaobstarala aj nejaké tie kozmetické kúsky. Jedným z nich sú laky značky Pupa, ktoré budú dnes hrať hlavnú úlohu.


Pomocou tejto sady na nechty sa má dať vytvoriť ombré na nechtoch. 

Najprv je potrebné naniesť základný klasický lak na nechty v dvoch vrstvách.


Nasledujúci krok bol naniesť vrchný lak a vrstviť ho. Vrchný lak pripomína zafarbenú vodičku :)
Malíček sa vynechal, na prsteník jedna vrstva, na prostredník dve, na ukazovák tri a na palec štyri vrstvy.
Toto bola teória, ale realita bola o niečo horšia. Tých vrstiev som tam musela dať omnoho viac (napr. na palec asi 7), aby bol rozdiel aj vidieť.
Nebola som nadšená, najväčšiu nevýhodu vidím v tom, že sa s tým človek babre celý večer. Plus, na ukazováku mi tým vstvením odfarbila malá časť (vidieť nižšie na fotke, aj keď to je vďaka blesku oveľa výraznejšie ako bolo v skutočnosti).
ALE musím podotknúť, že výsledná manikúra sa mi veľmi páčila a vydržala na nechtoch bez olúpnutia celý týždeň a dva dni!!! Čo je môj rekord. Za to jej dávam zase plus.

Suma sumárum, lakovaním zabijete celý večer, ale lak je pekný a vydrží celý týždeň.
Takže koniec koncov som spokojná a odporúčam vyskúšať.

Ale neočakávajte, že si to váš chlap všimne. A rozhodne neočakávajte, že vie, čo je ombré :D

Výsledný efekt:



Skúšali ste už laky značky Pupa? Ako vám vyhovujú?
Páči sa vám ombré štýl na nechtoch?

10 komentárov:

  1. Mne sa tento štýl na nechtoch páči, ale sama som ho ešte nemala... avšak máš môj obdiv toľko vrstiev, však ono to strašne dlho schne a ešte ak si nechty nechtiac niekde otrieš tak ťa aj šľak môže trafiť :D :) ...ale pekné ich máš aj keď by som čakala výraznejší efekt v prechode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto poznam :)
    kamoska ma zeleny
    a je super :)
    aj modry je velmi pekny :)))
    a s tym chlapom si to ZABILA :D pobavila som sa!!! :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám od nich taký galaxy lak a je dokonalý :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A nebolo by jednoduchšie kúpiť si rôzne odtiene modrej? Myslím z časového hľadiska.. :-D
    Fakt by sa mi nechcelo piplať sa s nechtami celý večer, už tak si na ne viem nájsť omnoho menej času, než by som si predstavovala.. Navyše ak dávaš toľko vrstiev na každý prst, neminie sa potom ten lak nejako rýchlo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to jednoduchšie, ale aj nákladnejšie :D A ten vrchný lak sa nevypoužíva tak rýchlo, pretože nie je klasicko hustý, ale skôr pripomína hustotou vodu. Plus, vďaka tomu aj rýchlejšie schne :)
      Keďže bola táto sada v 50percentnej zľave, nie som sklamaná, ale už si nabudúce kúpu rozmyslím dopredu :D (Odolala som ich trblietkovej kolekcii čisto z praktických dôvodov :D)

      Odstrániť
  5. Jéj,vždycky jsem to chtěla vyzkoušet.Ombré miluju,ale zatím jsem nesehnala pět laků jedné barvy v různých odstínech,takže tohle je ideální ;DD.Článek moc pěkně napsaný,hlavně vtip na konci pobavil :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. asi je lahsie robit si klasicke spongiove ombre :( skoda penazi :(

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skúšala som tento istý, ale vo fialovej a aj ďalšie laky od nich (aj tie fluffy, trblietavé a pod.).. Na všetky mám recenzie aj u seba, okrem jedného si ich neviem vynachváliť :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pupa laky mám rada. Páčia sa mi tie ich rôzne edície - s guločkami, trblietkami atd...
    Ombre na nechtoch tiež vyzerá pekne.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)